Forum www.slubiwesele.eu Strona Główna www.slubiwesele.eu
Forum i portal Ślub i Wesele

Jakie polecicie fajne miejsca w Polsce?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Kamelka

Dołączył: 11 Wrz 2012

PostWysłany: Śro 16:07, 15 Maj 2013    Temat postu: Jakie polecicie fajne miejsca w Polsce?

Uważam, że w Polsce jest wiele świetnych miejsc w których można miło spędzić czas. Ostatnio na przykład razem z mężem odwiedziliśmy centrum rekreacyjne Promenadę - znajduje się nad Zalewem Zegrzyńskim zaledwie kilkadziesiąt minut drogi od Warszawy a wkraczamy w całkowicie inny świat. Spędziliśmy kilka dni i wybawiliśmy się przednie - wokół las, wieczorami robiliśmy grilla. Uprawialiśmy sporty, jeździliśmy rowerami. Mąż namawiał nas na lot balonem ale się nie odważyłam, może innym razem !
A gdzie WY ostatnio wypoczywaliście?

marteł

Dołączył: 12 Mar 2014

PostWysłany: Śro 14:02, 12 Mar 2014    Temat postu: Miejsca w Polsce

Moja najlepsza podróż miała miejsce w te wakacje. Udaliśmy się ze znajomymi (sprawdzona ekipa, najlepsi ludzie!) nad polskie morze. Już dawno nie byłam nad Bałtykiem, więc cieszyłam się, że znów będę mogła odwiedzić okolice, w które zawsze zabierali mnie rodzice. Mając na uwadze powiedzenie "cudze chwalicie, swojego nie znacie" namówiłam przyjaciół, abyśmy pozostali w kraju zamiast wybierać się do Hiszpanii, Bułgarii czy innych popularnych krajów wybieranych na wakacyjny wypoczynek.
Pojechaliśmy pociągiem, gdyż taki rodzaj transportu wydawał się najtańszy oraz najwygodniejszy. Szybko pożałowaliśmy wyboru, ponieważ na trasie miał miejsce wypadek i pociąg zatrzymał się na kilka godzin w polu. Nie ostudziło to jednak naszego zapału i żartowaliśmy z zaistniałej sytuacji. Po przyjeździe udaliśmy się do wcześniej zarezerwowanego mieszkania. Znalazłam je w internecie, na stronie casa24.pl - polecam! Naprawdę wygodne, przestronne oraz przede wszystkim czyste. Zarówno ja, jak i moi znajomi cenimy sobie niezależność i był to strzał w dziesiątkę. Nie musieliśmy się podporządkowywać żadnym zasadom, mieliśmy własne klucze, osobną kuchnię i łazienkę.
Mimo, że pogoda pozostawiała wiele do życzenia, bawiliśmy się świetnie we własnym gronie organizując wycieczki piesze oraz rowerowe. Wszyscy wyjechaliśmy z Gdańska zadowoleni i chętni, by wrócić za rok! Tym razem może wybierzemy się do innego miasta w Polsce... Myśleliśmy o zwiedzeniu stolicy. Oczywiście chętnie skorzystamy z prywatnego apartamentu, tak samo jak w Gdańsku, rezerwując go wcześniej przez internet.

Rubeo

Dołączył: 15 Mar 2014

PostWysłany: Sob 12:56, 15 Mar 2014    Temat postu:

Zastanawiam się nad wycieczką w góry okolice Zakopanego , znam ciekawy pensjonat a jako że jestem znad morza to ciągnie mnie w tamte rejony Smile Byłem tam tylko raz i rok temu ale do wielu miejsc jeszcze nie udało mi się dotrzeć .

staropolanka

Dołączył: 30 Lip 2013

Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 9:14, 06 Maj 2014    Temat postu:

Idealnym pomysłem na udaną podróż poślubną będzie wyjazd w góry, gdzie odetchniecie świeżym powietrzem oraz będziecie mogli relaksować się w wygodnym zakwaterowaniu. Osobiście miałam przyjemność zatrzymać się w [link widoczny dla zalogowanych], znajdującego się blisko Krupówek oraz Wielkiej Krokwi. Dzięki temu razem w moją drugą połówką mogliśmy w każdej chwili wybrać się na zakupy lub powędrować po szlaku turystycznym. Co więcej lokum było w pełni wyposażone i posiadało wielkie łoże małżeńskie, idealne na noc poślubną Wink. Pobyt tam zapewnił nam niesamowite wspomnienia, które będziemy pamiętać do końca życia.

letnideszcz

Dołączył: 15 Maj 2013

PostWysłany: Pią 12:24, 20 Cze 2014    Temat postu:

Też sądzę, że Zakopane jest odpowiednim miejscem Wink. Można spędzić czas zarówno aktywnie jak i biernie, a te widoki! Cudo! Wcale nie są gorsze od innych, zagranicznych miast.

warun

Dołączył: 31 Lip 2014

PostWysłany: Sob 17:16, 24 Sty 2015    Temat postu:

Zakopane się zawsze sprawdza:)

agaher

aaniakkk

Dołączył: 25 Wrz 2015

PostWysłany: Pią 16:05, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Może Szczawnica? Jest urocza zarówno latem jak i zimą. Świetna baza wypadowa i zawszejest co robić Very Happy

Karrosa

Dołączył: 05 Wrz 2015

PostWysłany: Pią 15:08, 02 Paź 2015    Temat postu:

Zakopane no i Trójmiasto

mimi

Dołączył: 04 Cze 2014

PostWysłany: Czw 10:23, 18 Lut 2016    Temat postu:

Też jestem za Zakopanem. Tam zimą jest co robić. Zerknij na apartamentyzakopane.info, wybierz apartament i jedź! Na przykład do tego:

Pięknie, prawda? Ja już bym się pakowała i jechała.

DominikaW

Dołączył: 21 Maj 2015

PostWysłany: Pią 11:30, 26 Lut 2016    Temat postu:

aaniakkk napisał:

Zgadzam się, Szczawnica jest przepiękna. Robiliśmy tam sobie zdjęcia z sesji narzeczeńskiej. Warto odwiedzić pijalnie wód, malowniczą Promenadę, górskie wodospady i oczywiście spływ Dunajcem. Rozbudowana baza noclegowa [link widoczny dla zalogowanych] - my spaliśmy w uroczej i przytulnej willi Helena. Mieliśmy obok Park Zdrojowy więc mogliśmy od razu po wyjściu z willi znaleźć się w przepięknej zielonej scenerii.

majka29

Dołączył: 07 Lis 2012

PostWysłany: Pią 7:06, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Ja polecam nie morze ale Zakopane. Nad morzem lubię wypoczywać ale jestem zdania,że tak naprawdę najwięcej ciekawych miejsc do odwiedzenia jest właśnie w górach. Poza tym można tam sobie zorganizować ciekawie czas i zimą i latem.

Polecam tą willę w Zakopanem:

Bardzo dobry standard, piękne pokoje ze śniadaniami. Powinno Wam się tam podobać.

Minako

Dołączył: 23 Lis 2015

PostWysłany: Wto 13:14, 24 Maj 2016    Temat postu:

Ha! Wreszcie ktoś, kto myśli jak ja! Też uważam, że w Polsce można spędzić podróż poślubną, zwłaszcza jeśli nie masz czasu na długi urlop. Miłośnikom gór może się spodobać opcja weekendu tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] macie blisko w Bieszczady, a do tego spa na miejscu Very Happy.

Ostatnio zmieniony przez Minako dnia Wto 13:15, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
wiktoria87

Dołączył: 12 Sie 2013

PostWysłany: Wto 11:59, 28 Cze 2016    Temat postu:

Rubeo napisał:

My tez jesteśmy za górami- chociaż znajomi mówią, że bez [link widoczny dla zalogowanych] to ani rusz w polskich górach Smile Chociaż może Bieszczady? Very Happy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.slubiwesele.eu Strona Główna -> Podróż poślubna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)