Forum www.slubiwesele.eu Strona Główna www.slubiwesele.eu

Idź do strony Poprzedni  1, 2

Aneczqa

PostWysłany: Czw 12:05, 13 Kwi 2006    Temat postu:

No powiem ci ze cena to hmm..niemała. Ale biorac pod uwage co napisałas ze zawiera ta cena to wcale raczej nie jest dużo. Pozatym jak szalec to na całego.W koncu pozniej trzeba bedzie myslec o innych sprawach i inne wydatki beda wazniejsze Cool

PostWysłany: Czw 12:35, 13 Kwi 2006    Temat postu:

WOW.....
Super zazdroszcze ci ze masz taki wspadiały ,długi wyjazd....
Ja uwazam ze cena warta jest tego wyjadzy ,a zwłaszcza ,ze sami na niego zapracowaliscie!!!! Wink
emilkaa

PostWysłany: Czw 22:22, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Bardzo sie ciesze dziewczyny że tak myślicie bo moi rodzicie dla przykładu dość sceptycznie do tego podeszli...
my wyszliśmy z takiego założenia że po ślubie zaczną się inne potrzeby i wydać takie pieniądze było by nam po porstu szkoda... teraz nie mamy innych wydatków więc przyszło to w miarę lekko chociaż i tak sporo się zastanawialiśmy czy aby tak czy może nie... Very Happy
poza tym też uważam że jak na taki standard i tyle wliczone w cene to jest to dość dobra oferta... szukałam innych w Polsce i za takie warunki i taką cenę to były wycieczki ale nie trzy-tygodniowe i nie ze zorganizową wycieczką w trakcie. A zależalo nam na tym by oprócz plaży coś też zobaczyć, bo uważamy że wakacje powinny łączyć w sobie jakies atrakcje turystyczne ze zwykłym opalaniem ;D
Poza tym Kuba oferuje wiele historii i atrakcji jedynych w swoim rodzaju...

no i fakt... zapracowaliśmy na to sami i to dość ciężko pracowaliśmy więc czujemy że troszkę jakby nam się należało...

jest jeszcze jeden aspekt - chcieliśmy żeby ta wycieczka była na tyle atrakcyjna by różniła się od innych - byliśmy już w krajach Europy, bawiliśmy się w wielu miejscach więc takie wycieczki po prostu by były podobne do podrózy poślubnej a to mialo być coś innego... coś co zapamiętamy na dłużej bo pewnie w pierwszych latach nie będzie nas stać na drugie takie wakacje... a kto wie czy w ogóle kiedykolwiek będzie nas stać...

zresztą pieniądze rzecz nabyta... nie można ich wiecznie chomikować... Smile zarobiliśmy teraz to i damy sobie rade póżniej Very Happy

AnnA

Dołączył: 04 Kwi 2006

PostWysłany: Pon 22:50, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Emilkaa na pewno Wasza podróż poślubna będzie się różnić od tych "zwykłych" wyjazdów po Europie Wink
A wogóle to gratuluję takiego suuuper wyjazdu!!! Laughing Laughing Laughing

Aneczqa

PostWysłany: Wto 16:17, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Wyjazd napewno wam sie uda i sądze ze fajniej jest zobaczyc cos poza europa..bo nie oszukujmy sie mimo ze łaczy sie w europie wiele kultur to nie sa to wszystkie a pozatym wiele miast europejskich wyglada tak samo a wy bedziecie miec taka mila odmiane8)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.slubiwesele.eu Strona Główna -> Podróż poślubna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)